داستان کوتاه

داستان‌های کوتاه اما جذاب و آموزنده

داستان کوتاه

داستان‌های کوتاه اما جذاب و آموزنده

داستان کوتاه
آخرین نظرات

مخاطبان گرامی سلام

لحظاتی دل بدهید به نجوای عاشقانه حضرت امام سجاد علیه السلام که چه زیبا و روح افزا با عشق حقیقی مناجات می‌کند.

با توجه خدای مهربان را صدا بزنید مطمئن باشید او شما را در آغوش پر از نور و آرامش خود می‌گیرد.

 

فرازهایی از دعای شریف ابوحمزه ثمالی:

 

۱- خدایا تو را به تو شناختم

۲- به غیر او امید نبندیم

۳- خدایا تو در پرده نیستی

۴- عشقم به‏ تو واسطه‏‌ام به پیشگاه توست

۵- فرار به سوی خدا

۶- تو دائم و دقیق نگاهم می‌کنی

۷- تکیه بر اعمال دست و پا شکسته‌ام ندارم

۸- تا نچشی نمی‌فهمی!

۹- خودت را توی بغلش جا کن

10- خدایا ما به تو خوش بینیم

۱۱- تن خسته، پا شکسته، درها تمام بسته

۱۲- اى آقاى من، محبت دنیا را از دلم بیرون کن

۱۳- ای آقای من، کمک کن برای خودم گریه کنم

۱۴- مولای من، چرا گریه نکنم؟!

۱۵- خدایا من ضعیفم و وحشت زده!

۱۶- خدایا مرا به پیغمبر محبوبت ببخش

۱۷- ابتدا باید دلمان را خالی کنیم

18- بصیرت، فهم و فقه سه‌گانه رستگاری

۱۹- گذشت داشته باشیم اما چقدر؟!

۲۰- خدایا من در خانه‌ات ندارِ ندارم

نظرات  (۶)

خدایا دیگه من را ببخش

قلط کردم!!! ... خوردم!

پاسخ:
ان شاءالله خدا می‌بخشد
همه ما امیدواریم
عاقبت بخیر باشید

فوق العاده بود 👌👌:)))

پاسخ:
ممنون لطف دارید
التماس دعا
۲۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۳۹ رفیقِ نیمه راه

ممنون از یادآوری...
امام سخنانی گفته که درکشون برای هرکسی راحت نیست. مخصوصا بنده حقیییر! مجبوریم بریم به تفاسیر مراجعه کنیم! که اونم لیاقت میخواد...

پاسخ:
خواهش می‌کنم
هر کسی که شناخت و معرفتش بیشتر باشد بهتر مناجات های امام علیه السلام را می‌چشد و محبتش به خدا و اهل بیت بیشتر می‌شود
ممنون از حضور شما
التماس دعا در این شب ها
۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۱۸ رفیقِ نیمه راه

التماس دعا...

پاسخ:
محتاجیم به دعا در این شب های نورانی
ممنون

پس با این حساب فرو الی الله ... والبته حسین( مسیر وسیله میخواد، کشتی نجات میخواد) !

پاسخ:
ممنون از همراهی شما
درسته 

لطف حسین ما را تنها نمی‌‌گذارد ....... گر خلق واگذارند، او وا نمی‌گذارد

او کشتی نجات و کشتی شکسته ماییم ....... مولا به موج طوفان ما را نمی‌گذارد

از بس گناه‌کاریم، ما مستحق ناریم ....... باید که سوخت ما را مولا نمی‌گذارد

زهرا به دوستانش قول بهشت داده ....... بر روی گفته خود او پا نمی‌گذارد

عالییییییییییییییی

پاسخ:
ممنونم از حضور شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی